Godmorgon

I dag är det måndag och jag gick upp ur sängen vid halv 11 kollade film i går kväll/natt så man vart lite trött. Fast älsklingen gick upp kl.7 duktigt av han.
I dag ska jag bara ta det lungt fixa lite hemma små grejer sånt som behövs och grejer, skolan börjar i morgon e inte ett dugg nervös faktiskt. Juste ska lägga upp bilder på mina ringar jag köpte i går lite udda men jag älskar dom!
Har ingenaning om när älsklingen kommer hem i dag från skolan men men han kommer när han kommer ingen brådis direkt,
Nej nu ska jag fixa lite sen kommer de lite bilder så blire lite roligare kanske haha.

Hoppas ni har de bra i skolan ( ni som har börjat iallafall ) HEEEEJSVEEEEJS!!!!!!

2010-08-23 @ 11:08:50 Smycken Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0