hej på dej!

Okej nu har man iallafall varit i skolan, det gick väl bra inget konstigt hände iallafall i min klass känner jag inte en kotte fan men men får väl försöka lära känna någon haha. Åt lunch i skolan med "klassen" man märker att skolan e rätt ny startad om man säger så vi får våra scheman om två veckor. Sen väntade jag på Jennie och Veroncia som slutade lite senare sen drog vi hem mot bussen och vi mötte även upp Patrik vid bussen haha stackarn ropades upp först av alla i hela skola, fy fan ! Men iallafall sen tog vi bussen hem satt i hemmesta i ca 45 min och väntade på Lillsveds bussen, tog moppen hem från stora vägen skulle åka iväg och träna med jennie men jag råkade somna på soffan så de sket sig de också ! men kanske ska träna senare vi fårse hur den dära damen gör. Nu ska brorshan laga mat till mej och Victor.
Älsklingen kommer iallafall sen och då blir jag super glad och ska berätta hur min dag har varit wiiieee!

brorshan och victor ( farbror)


vi hörs senare mina vänner ha de så bra så länge!
puss

2010-08-24 @ 17:16:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0