svejsan

Hejsan i går så var jag med min granne Jennie vi tog det bara lungt kollade runt på datan tog en liten promenad sen så skulle vi kolla på anna anka firar jul men jag somnade så hon fick sitta vaken och kolla på det själv haha.
Vaknade upp hoss henne vid halv 12 och vi hade bestämt att vi skulle åka till siggesta på loppis så de vart lite brådis inte för att de spelade så mycket roll men de känns lite tråkigt att kasta bort hela dagen.

Men vi drog dit med min moppe gick och kollade loppisen hittade 4 ringar ( kan visa dem sen ) och jennie köpte lite smycken. Efter vare bara hem och packa väskan och dra till Jennies mamma i hemmesta så hon kunde packa sin väska och vidare sen till gymmet, var där i en timme och körde hårt, sen duschade man en skön dusch och vidare hem, och hemma väntade de grillad fläskfile och sallad muums!  Nyss så färgade jag lilla mammas hår, och nu ska jag börja packa in saker i mitt hus som inte kan vara där uppe medans dem bygger om satt mitt hus blir proppat men men de får man leva med.
OCH I DAG KOMMER MIN ÄLSKING HEM !!!!! WIIIIEEEEEE MYYYSssPYSSSS!!!

hoppas ni har haft en bra söndag för det har jag vi hörs i morgon mina små vänner!

2010-08-22 @ 20:54:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0