Tjeeenaaa

var ju på Grönalund som sagt i går och det var super kul! fast jag måste själv säga att jag har blvit väldigt rädd för höjder får panik. Så jag åkte inte fritt fall eller upp sjutet eller hur man stavar det. fast jag åkte insade och den är faktiskt också rätt hög tycker jag. åkte den 4-5 gånger skulle jag tro haha. Vi mötte Malin och Malin där inne också, det var kul att se dem för jag har inte träffat dem på ett tag haha.

Och i dag klockan 2 ska jag fika med Veroncia från min gammla klass från IV det ska bli trevligt det. Sen ska jag träna med Minna och i kväll vet jag inte vad jag ska göra, hemma och hjälpa mamma och pappa att packa ner massa saker och slänga massa skit, eftersom att vi ska bygga om gamla delen av huset plus lägga om golvet i köket så de blir lite pyssel med det, eller så ska jag vara med Minna eller någon annan men vi fårse vad jag gör

Och i morgon kommer min älskling hem !

Men nu måste jag upp till huset och packa väska vi hörs senare !
Min undebara solstråle!

2010-08-21 @ 12:51:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0