21/8-10

Sådär nu e jag hemma träffade Veroncia som sagt vid 2 vi gick till dellan i hamnen och tog oss en fika, satt och snacka om allt möjligt.
Sen vid 20 över 4 så tränade jag och Minna på worldclass as najs att träna måste jag säga man mår så mycket bättre av att röra på sig! Men de var helt sjukt jobbigt måste jag säga men de skare va, Nu har jag precis ätit middag tunnbrörulle  åt två stycken muma! Nu sitter jag med datan i min säng och undrar vad jag ska hitta på hm... får väl se om de är ngn granne som vill hitta på ngt kanske men men så länge ska jag kolla film med mor och bror ha en bra lördag allesammans!
2010-08-21 @ 21:08:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0