woooop

Tjenare nu har jag ätit middag och varit ute och gott med mamma 9 km och duschat rätt bra måste jag säga haha. Men i dag älsklingen kom till mej runt kvart över 11 skulle jag kunna tro och vi satte oss ner i soffan och kollade på Bourne sista filmen måste bara säga att dem tre filmerna var grymma! Sen åkte han och hämtade sin syster i hemmesta medans jag började fixa tvätten hemma som jag hade lovat mamma as tråkigt men hon blev iallafall glad. Sen kom älskligen tillbax igen och då gick vi ut med Wisp gick bara lilla svängen.  Sen gick vi ner till mitt hus och myste sen skulle han åka hem och äta sen vidare till träning medans plockade jag undan lite i mitt hus och sen vare middag. Nu ska jag fixa lite och dricka Te men vi hörs i morgon efter skolan

puss

2010-08-23 @ 20:20:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

I min blogg skriver jag om en jobbig uppväxt och jobbiga upplevelser jag fått vara med om i mitt liv..

100 % Sanning! Titta in här om du vill läsa: http://sandratjulins.blogg.se/category/barndom.html

2010-08-23 @ 20:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0