Fredag

I går så var vi som sagt i stan med min bror. Han gjorde ett prov sen åt vi på pizza hat! mums det var as gott! Sen gick vi och kollade kläder till Kim och han kom hem med rätt mycket faktiskt och fin fina kläder var det så han var nöjd.
Senare på kvällen så träffade jag och Alexander Sofia och Fredrik vi umgicks med dom hela kvällen det var också riktigt skoj som alltid!

I dag så åte jag till tandläkaren på morgonen och kollade tänderna och dom såg super bra ut! inga hål ( som vanligt ) haha.  Sen så åkte jag med jennie till Nacka där vi gick runt och kollade lite i affärer och fikade. Älsklingen och brorshan kom också dit och kollade en snabbis sen drgo vi till sickla där Kim köpte ett spel. Sen drog vi hemmåt!

ha en bra kväll vi kanske hörs senare!
/ Carolina

2010-11-05 @ 18:45:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0