Tisdag

Måndag: i går var jag med Minna och Alexandra en stund, vi kollade runt i affärer och fikade och pratade det var as skoj! Alexandra skulle sen ha tränings match så hon drog jag och Minna tvekade å att åka hemmåt eller stanna. Men vi stannade åkte till Götgatan och kollade skor och andra affärer. Sen åkte vi tillbax till Nacka Forum för att i vi inte hade kollat i alla affärer so vi ville kolla i. Så vi gick runt där ett tag till klockan vart förstås mycket och vi började känna oss hungriga så vi åt. Jag åt thai och Minna tacos mums!
Under en dage köpte jag 3 saker haha inte bra för min plånbok! Sen kom älsklingen och hätade mej så åkte vi och handlade chips,godis och glass! Sen drog vi vidar till min bror är vi kollade på Beck- mannen utan ansikte. Efter filmen var slut så drog vi hem till han och myste!


Tisdag: i dag då, vaknade jag as pigg så jag väckte älsklingen och sa att klockan var väldigt mycket. Så vi gick ner och åt frukost! och nu här klockan ett ska vi åka och gymma ! JIPPIE!!!!! ett bra tag sen nu jag gjorde de !


hör av mej i kväll amigos!
/ Carolina

2010-11-02 @ 12:45:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0