Torsdag

Onsdag: i går då så va jag med emma hela dagen vi gick i forum och kollade runt lite och köpte lite små krams saker. Emma klippte håret också det vart as fint!
Senare drog vi hem till henne, väl hemma hoss henne så färgade hon mit hår eller ( min utväxt) som hade blivit. Men jag är grymt nöjd ! Sen prata vi som vanligt och fixade lite. Somnade inte försent iallafall båda var väldigt trötta haha.

 

Torsdag: i dag alltså gick vupp vid halv 10 hoss Emma vi åt frukost och sen sprang jag över till min brorsha, och nu så sitter jag i hans rum med han och väntar på att Alexander ska komma. För vi ska in till stan med Kim.

 

hörs senare amigos berättade lite snabbt bara !
/ Carolina

2010-11-04 @ 10:45:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0