13/10-10

I går så var de den 12 och de innebär att jag och Alexander har varit tillsammans i 10 månader. Helt sjukt vad tiden går snabbt.
Just nu sitter jag i Alexanders säng och pluggar ap tråkigt kollar tv samtidgt. Alexander är på match hoppas han och sitt lag vinner! Fast de brukar dem ju göra satt.

I morgon torsdag ska jag träffa mamma efter skolan, vi ska kolla tapteter och färg till huset. Efter det ska jag hem till Alexander och plugga lite skulle jag tro, eller jag skulle behöva det.

På fredag ska jag och Alexander vara med Sofia och Fredrik senare på kvällen efter Alexanders träning de ska bli skoj. Det är alltid skoj haha.
På lördag - först har alexander match sen ska vi fira min mormor inne i stan med hela mammas släkt så det ska bli kul.
Ni får ha det så bra mina små vänner, om jag inte hör av mej på ett tag!

pussssusss
2010-10-13 @ 19:50:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0