Fredag

oj i går så orkade jag inte sätta på datan, eller jag hade ingen tid heller för den delen. Men kan berätta i går vad jag gjorde lite snabbt!
Jag gick i skolan och de gick bra, vi gjorde inget jobbigt direkt. Sen så träffade jag Minna och vi fikade och kollade ruint i affärer jag köpte en "jacka"  den va fin enligt mej, sen tog jag hål i örat sen åkte mamma och jag hem till mormor där jag åt middag och kollade massa TV. Sen kom älsklingen efter sin träning och hämtade mej så vi åkte hem till han och sov.

I dag fredag så har vi studiedag i skolan så jag e hemma hoss Älsklingen. Jag har inte gjort så mycket ätit en macka och städat upp mina saker som ligger i hans rum överallt haha x)...  Och nu sitter jag och"kollar" på tv i i hans säng och funderar på vad jag ska göra haha. Men senare i dag ska vi iallafall vara med Fisan och Fredrik det ska bli skoj det.

Här är en bild pluppen längst upp tog jag i går vart väldigt nöjd måste jag säga!
2010-10-29 @ 12:05:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0