Jag vill

Jag vill klippa mej, förra gången jag klippte mej tyckte min frisör att mitt hår var så väldårdat och fint så hon klippte bara upp det lite lite, men igentligen ville jag klippa av de lite på längden men jag orkade inte säga de till henne haha och de ångrar jag nu. Jag ska höra med mamma när hon kommer hem om jag ska gå till min vanliga frisör eller på en drop in eller möjligtvis hoss en kompis som går andra året på frisör linjen. Svårt Svårt mitt hår är så långt nu och jag orkar inte fixa de på mornarna så jag sätter alltid upp håret i en toffs och de se för tråkigt ut ibland måste jag säga.
Nu är jag trött på mitt långa hår jag vill nu iallafall klippa av 10 cm eller något! Det skulle iallafall ge lite förändring iallafall.

Något i den här längden skulle jag vilja ha på håret. Om de skulle se förjävligt ut växer det iallafall ut snabbt ( mitt hår växer som ogräs) Nej men jag skulle vilja testa den här längden på håret.
2010-10-27 @ 15:25:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0