Måndag

I dag äre måndag och dagen har gått bra somnade lite sent i går bara. Så de va lite jobbigt att gå upp ur den varma mysiga sängen i morse. Men dagen rullade på bra råkade bara ta fel lunch satt ja va inte så nöjd med lunchen i dag men men...
hade utvecklingsamtal eller vad de nu heter, men de gick iallafall as bra så jag är jätte nöjd! jag har inte dirket haft de lätt genom åren i skolan de har varit kämpigt och jag kämpar även i dag för att hålla mina G:n !
Skolan har varit balnd de jobbigaste i mitt liv. Det har alltid varit som en uppförsbacke som aldrig har viljat tagit slut ,men nu i gymnasiet känns de än så länge bra.

Efter skolan åkte jag och mötte upp mamma och brorshan i Gustavsberg vi åkte vidare till mormor och där tog jag de lungt åt midda med dom och "kvälls fikade".
Sen kom min älskling och hämtade mej där efter hans träning.
Nu ligger jag i hans säng och kollar på TV och ska nog sova strax.
hoppas ni har haft en bra dag !
adios amigos!
2010-10-25 @ 22:22:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0