onsdag

Godmorgon på er ! jag vaknade halv 12 fast igentligen vaknade jag mycket tidigare men jag hade ingen lust att gå upp eftersom att jag hade frysit inprensip hela natten. Tack vare min bror som har 15 grader i rummet när han sover, så när jag vaknade runt 6 på morgonen satte jag på mej mina mjukis byxor och en tjocktröja. Det vart lite varmare men jag frös lite ändå men jag envisades med att ligga kvar där ändå.

Idag så ska jag ta de lungt så kanske jag kan gå till skolan i morgon de skulle iallafall vara roligt. Åka hem till älsklingen igen JAAA! längtade som bara den efter han i natt! 
 vi hörs snart ska kolla lite tv
/Carolina

Kolla bilden den är i från när jag gick i 6:an jäkla ljust hår jag hade typ guldbrunt  !

2010-10-27 @ 12:16:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0