onsdag

I dag är jag ledig från skolan, så i dag har jag tid att skriva lite vad jag har gjort och vad jag ska göra höhö.
I helgen som var så träffade jag mina släktningar på min mormors sida, det var värkligen as kul! Lite tråkigt att man inte gör det lite oftare.  I söndags så hjälpte jag och Alexander min mamma och pappa med att fia hemma på tomten. Eftersom att vi håller på att bygga om där så var de vädigt rörigt på tomten, de låg isloering och plankor runt tomten. höll på från halv 2 kanske klockan va ? till halv 5 och då åkte vi hem till Alexander igen och tog de lungt.

Och i går tisdag hade vi matte prov och jag fick G. Det är rätt bra för att vara mej. Åt nyss tre pankakor mums !
vi hörs senare vänner måste plugga lite nu

2010-10-20 @ 13:02:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0