Söndag

oj oj nu har jag missat lite. Men i fredags vr vi som sagt med Fian och Fredrik, kollade idol och snackade och även kollade på en skräckis fast den va lite knas men ändå helt okej enligt mej. Sen åkte jag och älsklingen hem och sov. På lördags morgonen så hämtade min pappa mej hoss älsklingen, pappa och jag åkte HEM till söndernäs där mamma och kim befann sig. Pappa hade köpte målar byxor till mej så de va bara att sätta igång och börj måla ( innetaken i  huset ) men de är bra början, har aldrig gjort det men måste erkänna att jobba med armarna över huvudet är rätt jobbigt de gjorde jag hela lördagen. På kvällen där så hade våra grannar bjudit över min familj på middag det var as soft plus att jag inte har tärffat dom på så länge ( iallafall Emma ) så de va dunder skoj. Vi åt ngn god mat och efter körde alla runt bordet ngn fråge lek. Men de va faktiskt kul men ap svårt.

Slutade med att jag sov över hoss Emma eftersom att jag ändå skulle till södernäs tidigt på söndags morgonen. Så vi låg och pratade tjej snack hela kvällen. Stackars älskligen som fick sova utan mej.

I dag söndag så vaknade jag upp hoss Emma och åt frukost sen gick jag hem och började måla med pappa. Vi stog i olika rum och målade och våran granne hjälpte oss med lite allt möjligt. Sen kom älsklingen vid halv 3. åte runt med han och min bror och fixade lite grejer sen åkte jag hem till han och duschade sen tillbax till södernäs. Så nu sitter jag i min brors hus medans Kim och älsklingen sitter vid varsin TV och spelar.  Väntar på att pappa ska komma med mat till oss hihih...

hörs senare amigos men nu vet ni lite!

2010-10-31 @ 20:19:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0