Söndag

hej på er vänner!
ja i dag äre söndag och i går vare lördag. I går som sagt var jag med Minna på Ullared, eller hur man nu ska formulera meningen ( sånt jag är sämst på .) Det var så sjukt kul och det ska jag och Minna göra om. Köpte rätt mycket saker som jag var riktigt nöjd med! Den dyraste saken jag köpte kostade 319 kr. Alltså de va helt sjukt kul svårt att beskriva hur kul det var. Det fanns så mycket saker, och allt var billigt men i slut ändan när man hade köpt ett antal prylar då vart de lite dyrt men jag hade aldrig fått så mycket saker för pengarna om jag hade köpt allt här uppe.

I dag söndag vaknade jag och Alexander kl.12 sen så har vi inte gjort ngt speciellt Alexander hade match och jag var hoss mormor ett tag.
Nu sitter jag i Älsklingens säng och väntar på att Beck ska börja, beck sitter aldrig fel!

Så ni får ha en super kväll nu allihopa! / Carolina

2010-10-24 @ 21:02:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0