Tisdag

I dag vaknade jag av väckar klockan och jag mådde inte bra jag hade ont i kroppen och i huvudet och har även det nu, jag har feber. Så jag låg däckad i alexanders säng hela dagen jag sov och sov och sov vaknade lite då och då men somnade om igen. Stackars älsklingen som fick se mej må så dåligt inte kul. Men så ringde jag mamma och hon hörde att jag mådde jätte dåligt så hon komoch hämtade mej. Det är skönast om jag inte ligger och är sjuk hemma hoss dom, måste va jobbigt för dom och även för Alexander som sover brevid mej, satt och jobbigt om han ska anpassa sej efter mej, så jag valde att åka med mamma hem till mormor så jag kan vila. Jag vill inte vara sjuk de är så jobbigt, plus att det inte finns något att göra när man är sjuk man orkar inte iallafall inte jag när jag är sjuk. 
vi hörs senare i dag amigos!
/ Carolina

2010-10-26 @ 20:33:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0