torsdag

Vart inget mera skrivande i går hade fullt upp, fast jag gjorde klart det som jag behövde ha gjort så de va bra. Kollade på Alexanders träning helt okej faktiskt.

I dag torsdag så gick allt bra kanske lite tröttare än vanligt men ändå så klarade jag hela dagen måste vara mina roliga kompisar som håller mej på humör. 
Sen åkte jag och mötte upp mamma så kollade vi min syn ( till körkorten) och de gick super, sen far vi hem till mormor och jag låg och vilade på hennes soffa för att jag var så sjukt trött.
Älsklingen kom sen pch hämtade upp mej och vi åkte hem till han och nu sitter jag i hans säng och kolllar Robinsson.
Ska lägga mej tidigt i dag för jag e fortfarande trött haha!
vi höres amigos!

En bild på men från i sommras i Findland.
2010-10-21 @ 20:20:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0