whoooww

Fredag - i går. Skolan gick bra lite segt i början men sen rullade de bara på bra.
Kollade älsklingens match sen hämtde vi upp Sofia och drog till Fredrik där vi kollade Idol, snacka och åt godis och kollade även på Fredriks nya lilla coola bil !

Lördag - I dag vaknade vi rätt sent och låg i sängen och drog oss ett bra tag sen, åt vi lite frulle och städa Alexanders rum. Sen åkte vi till mitt område och skulle kolla i huset och hämta min data. Vi mötte även min bror Kim där så han snackade vi med sen drog vi tillbax till Alexander.
Så har det sätt ut i dag iallafall. hööööörs senareeeee mina goa vänner !
2010-10-09 @ 15:42:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0