Toppen humör!

Go kväll på er alla glada människor, i dag har jag haft ett bra humör tycker jag glad och sprallig, fast måste säga att vädret har varit sjukt konstig.
Men min dag vart inte tråkig när älsklingen kom hem till mig vid 1? vi myste ett tag i mitt hus sen gick vi upp till det stora huset, duschade och åt kladdkaka och satan vad gott det va
Sov lite på soffan och sen kom mamma hem med min nya jacka "fake" dock men jag gillar den ändå så den åker nog på i morgon när jag ska till skolan och min bror ville åka och äta och han bjussade oss så vi åkte till thai resturangen och käkade mums vad gott det var måste jag säga! gick in på biltema ett tag och lallade runt där inne. Vidare hemmåt där mamma väntade på mej, för vi skulle ut och plocka kantareller hitta faktiskt.
kollat på Idol och nu ska jag försöka hitta kläder tills i morgon
Så ni får ha en så härlig kväll gott folk så hörs vi i morgon vänner !

En bild på mej från när jag gick i nian.
2010-09-16 @ 22:15:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0